COVID voorbij, eindelijk terug naar Tanzania - Reisverslagen van Marjorie van Roozendaal - WaarBenJij.nu COVID voorbij, eindelijk terug naar Tanzania - Reisverslagen van Marjorie van Roozendaal - WaarBenJij.nu

COVID voorbij, eindelijk terug naar Tanzania

Het heeft een hele tijd geduurd, Covid19 gooide, zoals bij zovelen, roet in het eten. Niet letterlijk natuurlijk, figuurlijk is al vervelend genoeg. Maar dit terzijde.
27 September durfde ik het aan. Mijn volgende reis naar mijn geliefde Tanzania is geboekt en ik kijk er enorm naar uit om daar al mijn vrienden weer te ontmoeten. Ik blijf deze keer niet zo lang als ik gewend ben, maar dat kan nog worden aangepast, we zullen zien.
Dank zij heel veel lieve familie, vrienden en collega's kan ik een mooi bedrag gaan uitgeven. Ik ga op zoek naar de best haalbare projecten, die mijn vrienden daar al zijn opgestart of willen opstarten. Het moet goed onderbouwd zijn en kans van slagen hebben en ze moeten het vooral zelf willen en doen. Ik ga niet op eigen houtje een project opzetten. Door de jaren heen, heb ik ervaren dat dit dikwijls geen lang leven beschoren is. Ik ben benieuwd, geef mijn ogen goed de kost en ga jullie zeker op de hoogte houden. Nog 17 dagen tot vertrek.
Tot later.

Recente Reisverslagen:

Marjorie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 41727

Voorgaande reizen:

03 Januari 2023 - 21 Februari 2023

COVID voorbij, eindelijk terug naar Tanzania

04 Januari 2018 - 02 April 2018

Weer terug in Tanzania

04 Januari 2015 - 03 April 2015

Suriname voorbij, Tanzania voor de 2de maal

23 Oktober 2011 - 16 December 2011

Een nieuwe uitdaging: Suriname

12 November 2006 - 16 April 2007

Een avontuur, werken in Tanzania

Landen bezocht: