Mijn reis naar Tanzania - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Marjorie Roozendaal - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Tanzania - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Marjorie Roozendaal - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Tanzania

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjorie

27 Oktober 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo familie, vrienden en collega's,

Ja hoor, het begint nu echt vorm te krijgen. Toen ik in mei 2005 de eerste stap nam om naar Tanzania te gaan, kon ik niet bedenken dat dit al zo snel zou zijn. Nog 3 weken en ik sta op Tanzaniaanse bodem. Ik vertrek op 15 november en kom dezelfde dag nog in het dorpje Same aan. Ik ben volop met de voorbereidingen bezig en heb er ontzettend veel zin in. Ik ben ervan overtuigd dat ik als een rijk persoon ga terugkomen, een unieke levenservaring rijker. Ben me er wel van bewust dat het niet altijd gemakkelijk zal zijn en ik zal jullie ongetwijfeld wel eens missen. Maar er is daar veel te doen, dus of ik veel tijd heb om daar over na te denken? Ik zie het wel. Via deze site zal ik jullie van mijn ervaringen op de hoogte houden en ik hoop dat jullie dit met plezier zullen lezen.
Veel liefs en groetjes van Marjorie

  • 27 Oktober 2006 - 11:53

    Karen:

    Ha Mam,
    Ik vindt je echt super stoer dat je dit zomaar durft te doen :) ! Ik zal je zeker missen!
    xxxx Karen

  • 30 Oktober 2006 - 09:32

    Petra:

    Hoi Maj, leuk dat je nu je nog hier bent al je weblog hebt!!
    Ga ons idd maar uitgebreid op de hoogte houden, ik bewonder je dat je dit gaat doen, en ik ben benieuw hoe het daar voor je zal zijn.Heeeel veeeel succes en een kus van je zus . Petra

  • 30 Oktober 2006 - 12:03

    Loes:

    Zal benieuwd zijn naar je verhalen. Succes met de laatste voorbereidingen!
    Groetjes Loes

  • 01 November 2006 - 14:10

    Elianne:

    Heel veel succes en hopelijk geeft je dit wat rust en ontspanning. Met veel plezier zal ik jouw site volgen. Eerst nog even de borrel en dan mag je gaan.

    Groetjes, Elianne

  • 01 November 2006 - 16:59

    Cristel:

    zo dat ziet er gelukt uit. ik vind het toch wel een heel dapper project van je en ik hoop dat je daar vrijer van terugkomt. India heeft mij zo goed gedaan en ik heb vertrouwen dat dat voor jou ook gaat gebeuren. liefs cristel

  • 03 November 2006 - 12:26

    Jeannette:

    Hoi Marjorie,
    Natuurlijk zullen wij regelmatig op de site kijken en proberen jouw belevenissen bij te houden en te reageren. Heel veel succes en een hele mooie tijd toegewenst.

  • 10 November 2006 - 12:11

    Kees En Ted:

    Marjorie wij vinden het heel dapper van je dat je dit avontuur gaat beleven zover van huis, en we zullen je op de voet volgen via je site.
    Goede reis en vooral veel
    geluk en succes!
    Groetjes Ted en Kees

  • 12 November 2006 - 10:33

    Anja:

    Geweldig van je dat je dit gaat ondernemen. Een hele tijdelijke verandering in je leven van maar liefst 5 maanden.
    Overwinteren en in de lente herboren terugkomen.
    Geweldig doel om mensen in Same te helpen en slapen bij de bisschop, wie wil dat nu niet??
    Stop alles maar in de rugzak van levenservaringen, 50 worden in de rimboe, is toch niet niks!!!!
    Misschien zetten ze daar ook wel een sara neer voor het ziekenhuis.
    Marjorie, petje af met dit aangaan, gaat je vast lukken , al zul je soms ook moeilijke tijden tegenkomen...
    Maar eerst vanmiddag een borrel om te proosten op een voor jouw onvergetelijke tijd.
    Liefs Anja

  • 12 November 2006 - 11:20

    Anny:

    Hoi Karin,
    Ik kan er vanmiddag helaas niet bij zijn.
    Daarom wil ik je via deze weg een leerzame,productieve maar vooral een gezellige tijd toewensen in Tanzania.
    Gezellige borrel!!!
    Groetjes Anny Schalk

  • 12 November 2006 - 11:20

    Mama:

    Hallo Marjorie,
    Via deze weg wil ik je nogmaals alle succes wensen. Ik ben trots op je! Veel liefs van mama

  • 12 November 2006 - 11:24

    Anny:

    Hoi Marjorie,

    Sorry , ik heb bijna naar je dochter vernoemd.
    Grt. Anny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjorie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 41716

Voorgaande reizen:

03 Januari 2023 - 21 Februari 2023

COVID voorbij, eindelijk terug naar Tanzania

04 Januari 2018 - 02 April 2018

Weer terug in Tanzania

04 Januari 2015 - 03 April 2015

Suriname voorbij, Tanzania voor de 2de maal

23 Oktober 2011 - 16 December 2011

Een nieuwe uitdaging: Suriname

12 November 2006 - 16 April 2007

Een avontuur, werken in Tanzania

Landen bezocht: