Suriname voorbij, Tanzania voor de 2de maal - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Marjorie Roozendaal - WaarBenJij.nu Suriname voorbij, Tanzania voor de 2de maal - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Marjorie Roozendaal - WaarBenJij.nu

Suriname voorbij, Tanzania voor de 2de maal

Blijf op de hoogte en volg Marjorie

25 November 2014 | Nederland, Tilburg

Zo, een tijd geleden en natuurlijk ook alweer lang terug in Nederland. Suriname was geweldig, maar ligt ver achter me. Het opzetten van een kraamafdeling binnen het zorghotel is gelukt, maar krijgt voorlopig geen vervolg. Ik wacht rustig af, maar vind het geweldig om in het buitenland te werken.
Vandaar dat ik ervoor gekozen heb om vanuit de werkgroep Tanzania Twee Steden ziekenhuis voor de 2de keer naar Tanzania te gaan. Door het enthousiasme van deze groep komen er verschillende projecten op gang in het Same District Hospital en in januari vertrek ik om samen met de verpleegkundigen daar hier een vervolg aan te geven. Vorig jaar zijn Azania en Mbwambo in Nederland geweest en zij waren enorm enthousiast om in Same aan de slag te gaan. Dit geld ook voor mij en mijn voorbereidingen zijn in volle gang.
Meer nieuws volgt vanuit Afrika.

Groetjes Marjorie

  • 15 December 2014 - 10:17

    Sandra:

    Dag zusje,
    Wat ga je weer een fantastische tijd tegemoet. Zo mooi om te zien dat je dit allemaal doet. Wie had dat jaren geleden verwacht? Ik niet. Heel stiekem zou ik zelf ook nog wel eens zoiets willen doen, maar voor mij is de tijd nog niet rijp. Wie weet in de toekomst, je bent in ieder geval een voorbeeld voor me.
    Het ga je goed daar, pas goed op jezelf en ga vooral genieten.
    xxxx
    Sandra

  • 09 Januari 2015 - 16:13

    Jacqueline:

    Hoi Marjorie,

    Het was leuk om je even te spreken aan de telefoon. Je klonk heel dicht bij, terwijl je toch zo ver weg zit. Ik heb me aangemeld voor de mailinglist, zoals je zei, dus ik zie de verhalen graag tegemoet.

    Dikke knuffel,
    Jacqui

  • 09 Januari 2015 - 19:31

    Elly:

    Hallo marjorie, hier een berichtje van mij.kan je al een beetje wennen aan het lekkere weer daar?

  • 09 Januari 2015 - 19:37

    Elly:

    er ging iets verkeerd met mijn berichtje. Ik vroeg ook nog of je al een beetje tot rust bent gekomen of is het daar ook zo hectisch? Ben je al gesettelt en kan je een beetje wennen. X elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjorie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 41736

Voorgaande reizen:

03 Januari 2023 - 21 Februari 2023

COVID voorbij, eindelijk terug naar Tanzania

04 Januari 2018 - 02 April 2018

Weer terug in Tanzania

04 Januari 2015 - 03 April 2015

Suriname voorbij, Tanzania voor de 2de maal

23 Oktober 2011 - 16 December 2011

Een nieuwe uitdaging: Suriname

12 November 2006 - 16 April 2007

Een avontuur, werken in Tanzania

Landen bezocht: