Een nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Marjorie Roozendaal - WaarBenJij.nu Een nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Marjorie Roozendaal - WaarBenJij.nu

Een nieuwe uitdaging

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjorie

10 Oktober 2011 | Nederland, Tilburg

Na mijn werkervaring in het Same District Hospital in Tanzania ben ik begonnen aan een nieuwe uitdaging. Ik ga een kraamhotel mee opzetten in Paramaribo Suriname. De vrouwen daar bevallen allemaal in het ziekenhuis, soms onder erbarmelijke omstandigheden. Om de bevolking kennis te laten maken met een ontspannen manier van bevallen en een rustig kraambed wordt in het RCR zorghotel de mogelijkheid geboden om daar onder begeleiding van een (eigen) verloskundige te bevallen. Op dit moment zijn de voorbereidingen in volle gang. Op 23 oktober vertrek ik voor een periode van 8 weken. Wat dit verder nog voor gevolg heeft???? We zullen het zien.

  • 10 Oktober 2011 - 07:39

    Joke:

    Ha marjorie,

    Veel succes met de voorbereidingen!

  • 10 Oktober 2011 - 12:19

    Ans:

    Hey Marjorie, wat een goed plan en mooie uitdaging ga je aan.
    Hopelijk krijg je veel medewerking, kun je goede stappen zetten en lukt er veel, misschien zelfs alles!!
    Succes met inpakken en afronden hier in Nederland...op naar een warmer klimaat in ieder geval!!
    Groetjes

  • 23 Oktober 2011 - 08:34

    Linda:

    Hoi Marjorie,
    Nou, daar gaatie dan !! Ik wens je heel veel succes daar in Paramaribo en hoop dat het je gaat lukken alle plannen te realiseren.
    Goede reis !
    x Linda

  • 23 Oktober 2011 - 11:34

    Jolanda Schuermans:

    He Marjorie,wij wensen jou een goede reis en succes met je "nieuwe uitdaging" zal zeker goed komen met jou toch????
    Doei en tot over 8 weken
    Groeten van ons allemaal Albert,Jolanda,Maarten en Tom en een poot van Dribbel

  • 24 Oktober 2011 - 08:27

    René :

    Hee Marjorie,
    als het goed is ben je nu al aangekomen, ik hoop dat je daar aantreft wat je gehoopt hebt, warm zal het er wel zijn.
    Succes zo de eerste dagen en zet hem op, jou kennende gaat dat zeker lukken,
    groetjes en ik zal je avontuur met plezier volgen!

  • 24 Oktober 2011 - 15:55

    Jacqueline:

    Hoi Marjorie,
    heb je die twee rolstoelers enigszins overleefd? Wat een toestand! Ik heb er de hele avond aan gedacht.
    Ben wel met Trudy naar MMH geweest, was echt geweldig leuk. Jammer dat je het moest missen, maar tegenover zo'n reis is dat natuurlijk peanuts. De voorstelling is overigens helemaal voor TV opgenomen, dus wellicht over een tijdje toch nog te zien. Ben heel benieuwd hoe het daar is en hoe je eerste indrukken zijn.

    Groetjes, Jacq.

  • 24 Oktober 2011 - 18:11

    Petra:

    Hé zussie, nu ben je sneller weg dan ik dacht....dan zal ik je maar op deze manier een hele goede tijd wensen. Succes met alle plannen en super ideeën. Jou kennende gaat dat helemaal goed komen.
    Veel plezier!!!!!
    Liefs,
    Petra , Berrie en kids

  • 25 Oktober 2011 - 04:15

    Alemnesh:

    Ik ben jaloerssssssssssssssssss, heeeeeel veeeeeel plezier en ik ben benieuwd naar je verhalen!

  • 25 Oktober 2011 - 14:54

    Gerard Elshout:

    Hoi Marjorie,

    Ik ben benieuwd hoe de eerste werkdag bij je is vergaan. Volgens mij is er van inwerken geen sprake en moet je snel meters gaan maken. Wat is het eerste waar je de tanden in gaat zetten, want ik begreep dat het hier nog niet helemaal duidelijk was.
    In ieder gaval zal je daar wel heel wat kunnen betekenen met jouw kwaliteiten en drive.
    Ik hou je site in de gaten en volg de ontwikkelingen.

    groet Gerard

  • 27 Oktober 2011 - 18:42

    Ton Uyt De Willigen:

    Hoi Majorie

    Heel veel succes

    Groeten Ton

  • 28 Oktober 2011 - 19:59

    Eveline:

    En daar gaat ze weer.....
    Heel veel succes met deze nieuwe plannen. We gaan je zeker volgen de komende tijd.
    xxx Eveline en Pieter

  • 30 Oktober 2011 - 12:12

    Mama:

    Marjorie,
    Vanuit Z.A. een reactie speciaal voor jou.Je bent nu een week in Paramaribo en bent natuurlijk de zaak nog aan het verkennen.
    Ik kan het hier goed volgen dus kom maar op met je versleagen.
    Wij zitten hier nu te borrelen en te wachten op een heerlijke maaltijd die Piet zijn kinderen met z'n allen aan het klaarmaken zijn.Heel gezellig.
    Succes met de uitdaging en tot de volgende keer !!! Liefs mama

  • 01 November 2011 - 12:41

    Nicole Damen:

    Hoi Marjorie,

    Goede reis gehad? En bevalt het? Veel succes en hopenlijk kun je veel betekenen daar,

    Groeten van Nicole

  • 01 November 2011 - 13:31

    Carin Van Voorst:

    Hallo Marjorie,
    Namens de ondernemingsraad van het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg wens ik jou en het team een hele prettige en zinvolle tijd toe in Suriname. We zijn trots op je!

  • 01 November 2011 - 14:23

    Suzanne Van Hest:

    Hoi marjorie,

    Hoe zijn de eerste dagen bevallen? Je bent in iedergeval in een warm bad terecht gekomen,want warm is het er! Veel succes meid,groetjes Suzanne

  • 01 November 2011 - 16:29

    Nicolette:

    Hé wijffie! Hoop dat je het goed hebt daar. Ben benieuwd wat je allemaal meemaakt, en zo te zien is het al behoorlijk druk want tijd om je reisverslag bij te houden heb je gelukkig niet ha-ha. Heel veel plezier, geniet met volle teugen van weer een nieuwe grootse ervaring! Liefs, Nicolette

  • 02 November 2011 - 08:47

    Elly:

    hallo marjorie. we moeten lang wachten op een nieuw reisverslag, maar je zal het wel heel druk hebben, wat niet zo gek is toch. het is niet niks. ik kijk uit naar je volgende verslag en met mij meerdere denk ik. groetjes en een dikke knuffel van elly.

  • 02 November 2011 - 13:34

    Jacqueline:

    Hee meissie, hoe is het nou? Geen nieuws is goed nieuws, zeggen ze maar wij zijn hier wel allemaal heel nieuwsgierig, als ik zo alle berichten eens lees.
    Ik heb inmiddels mijn tickets, Yeaeahh, en een nieuw paspoort. Vandaag ga ik mijn visumpapieren invullen. Ik heb ook al een lange broek gekocht voor in de jungle, en een bloes die zo geweven is dat de muggen er niet doorheen kunnen steken. En on top of it all: sokken met DEET. Ik ben er helemaal klaar voor, zie je wel.
    Laat gauw wat van je horen.

    Liefs, Jacqui

  • 14 Juli 2013 - 11:23

    Jacoline:

    Wat leuk, ik ben op 24 mei 2012 in het RCR hotel bevallen van een gezonde zoon! Leuk om dit terug te lezen welk werk jij er in heb gestoken!
    Hoe is het nu met het RCR hotel, ik hoorde dat het failliet is....?!

    Vr groet Jacoline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjorie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1098
Totaal aantal bezoekers 41716

Voorgaande reizen:

03 Januari 2023 - 21 Februari 2023

COVID voorbij, eindelijk terug naar Tanzania

04 Januari 2018 - 02 April 2018

Weer terug in Tanzania

04 Januari 2015 - 03 April 2015

Suriname voorbij, Tanzania voor de 2de maal

23 Oktober 2011 - 16 December 2011

Een nieuwe uitdaging: Suriname

12 November 2006 - 16 April 2007

Een avontuur, werken in Tanzania

Landen bezocht: